آرزوها
آرزوها



آرزوی من این است که دو روز طولانی در کنار تو باشم

فارق از پشیمانی

آرزوی من این است که تو مثل یک سایه

سر پناه من باشی ، لحظه ی تر گریه

آرزوی من این است ، نرم و عاشق و ساده

همسفر شوی با من ، در سکوت یک جاده

آرزوی من این است ، هستی تو من باشم

لحظه های هوشیاری ، مستی تو من باشم

آرزوی من این است تو غزال من باشی

تک ستاره ی روشن در خیال من باشی

آرزوی من این است در شبی پر از رؤیا

پیش ماه و تو باشم ، لحظه ای لب دریا

آرزوی من این است از سفر نگوئی تو

تو هم آرزوئــــی کن ، اوج آرزوئــــی تو

آرزوی من این است ، مثل لیلی و مجنون

پیروی کنیم از عشق ، این جنون بی قانون

آرزوی من این است ، زیر سقف این دنیا

من برای تو باشم ، تو برای من ، تنهــــا

آرزوی من این است ، آرزوی من این است

آرزوی من ، این است ...

..

شاعر : مریم حیدر زاده

زندگی جاریست ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در سه شنبه 3 خرداد 1388برچسب:, ساعت 9:26 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar